Conform conditiilor impuse de catre firma de Curierat, Cumparatorului nu ii este permisa deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii acestuia.

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident prin e-mail la contact@interzis.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.

Daca termenele de expediere sau de livrare ale comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorul si ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata.

Daca informatiile furnizate de catre Cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore Cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Comenzile plasate pe INTERZIS.RO sunt procesate de Luni pana Vineri (exceptie fac sarbatorile majore) intre orele 8:00-15:00.

Livrarea se face cu ajutorul unei firme de curierat (timp aproximativ: 2-5 zile lucratoare). Pretul transportului variază in functie de adresa.

Curierii nu detin POS-uri mobile. Dacă optati pentru plata ramburs, aceasta se poate face exclusiv in numerar, in momentul livrarii (ramburs), la curier.

Curierul se angajeaza sa contacteze Cumparatorul in prealabil, prin telefon (SMS), pentru a-i comunica intervalul orar in care se va incerca livrarea comenzii la adresa.

In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar, curierul va contacta Cumparatorul pentru a stabili detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia incercare livrarea nu va fi realizata, coletul va fi returnat Vanzatorului iar comanda va fi anulata. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat de catre Curier, comanda va fi tinuta la depozitul zonal al curierului timp de 5 zile lucratoare, inainte de a reveni la Vanzator.

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumparatorului.

 Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie sa ne informati in scris, prin trimiterea unui email la contact@interzis.ro la care sa fie atasat si formular de retur completat.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 zile de la data acceptarii returului de catre INTERZIS.RO. 

Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-au fost livrate (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate sau deteriorate si sa fie insotite de factura/bonul fiscal in original sau o copie a acesteia in cazul unei comenzi cu mai multe produse). 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

 Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat. 

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul in care doriti inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu trimiterea produsului returnat cat si costurile de livrare a produsului schimbat vor fi suportate de dumneavoastra, ca si client. 

Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului. 

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 zile prin transfer bancar in contul IBAN specificat in emailul trimis la contact@interzis.ro sau pe formularul de retur. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 72h echipa INTERZIS.RO (tel 0721857225) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor al produsului defect, daca este cazul, vor fi suportate de catre INTERZIS.RO.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Adresa la care se vor trimite produsele returnate: Macanache Interzis Srl – Calea Rahovei, 303, Bl.66, sc. A1, ap.60, Sector 5, Bucuresti.